søndag den 26. august 2012

EASY WORKOUT


Jeg er (hula-)hoppet på trenden. Denne fantastiske (tunge) ring, giver lige det man ønsker. Den masserer problemområdet (fra lår til talje) på plads og skulle give fantastiske resultater. Jeg har nu brugt den hver dag i to uger og synes allerede, at jeg føler mig lidt strammere. Især, de så evigt problematiske, love handles er reduceret.
Jeg kører efter et træningsprogram fra iform.dk, hvor programmet bestemmer, hvor mange minutter man skal gå op i ugen. Jeg har dog snydt lidt og udnyttet hver dag (ikke deres anbefalede "3 gange om ugen"). Den første uge gjorde jeg det 2 minutter hver dag, fordi kroppen skal vænne sig til smerten, der uundgåeligt indgår i de første dages træning. Den næste uge startede jeg på 5 minutter og har så løftet minuttallet med et minut pr. dag. Det sidste minut hver dag har jeg forsøgt at gøre i det højeste tempo muligt, for at få lidt ekstra sved på panden. Det er sjovt, nemt og ringen var på halv pris grundet emballageudskiftning.
Endnu en grund til disse billeder, er for at vise min nye "dragt" frem. Jeg er glad for at gøre en grå dag bedre via farver. Et fuldstændig blomstret outfit gør ofte, at man føler sig lidt gladere og finere. Man kan jo ikke gå rundt kun iført blomster og se sur ud. Jeg købte det (selvfølgelig) på tilbud. Måske kan det stadig købes i Monki. Outfittet er lige nu min lykkepille, når solen (som i dag) ikke titter så meget frem. God søndag aften!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar