søndag den 19. august 2012

GAY PRIDE 2012





I går var jeg til Pride i København. Vi fandt et vidunderligt spot ved Jarmers Plads, der var lige ud til vejen og paraden. Vi kom en time før, for at være i god tid og da de så kom gående, der blev vi glade.
Det er første gang jeg har set paraden, men jeg synes det er lidt smukt, når selv muskelsvindsforeningens homoseksuelle kan få plads til fest og farver og have en dejlig dag. Det var en dejlig dag og senere tog vi til gratis-event ved Le Fix (lidt hipstersmart er man vel!!!) og fik dejlige øl, lækre dj-toner og modekorrekte vitaminvand. Aftenen endte i Kongens Have, hvor vi drak de sidste øl - spiste pizza og derefter tog hjem.
Den tidlige exit skyldes, at min kusine flytter ind på sofaen fra dags dato og en uge frem. Det typiske problem med manglende lejligheder til alle de studiepladser. Jeg har altså brugt dagen med høj musik, støvsugeren og sortering af alle ejendele.
 Hvordan nyder I sommerdagene?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar