tirsdag den 2. oktober 2012

BAG OM BYDEL









Da jeg bor i et kæmpe lyskryds i hjertet af Københavns nordvestkvarter er det dejligt engang imellem at komme lidt væk fra hovedgaderne og om bagved, hvor det er lidt mere slidt og gennemlevet. I dag tog jeg min veninde, Annika, under armen og forsøgte at finde frem til et sted, som jeg havde set ud af s-togets duggede ruder. Undervejs fandt vi Nørrebros Bazar (som jeg ikke vidste fandtes!) og trafikuheld, men efter utallige omveje og blinde veje, fandt vi den baggård, hvori et stort forladt hus boede. Det så underligt forladt ud af håndværkere også, da der på jorden var en stor klat cement og foran huset stod gamle skure, hvorfra håndværkerne må have arbejdet på renovation af det smadrede hus. Vi kunne se, at stilladset sidst havde været oppe i 2010, da det var der alt graffitien var malet. Jeg er helt vild med at udforske og skal helt sikkert finde nye spændende steder snart. 

4 kommentarer:

  1. Ej hvor vildt, vidste slet ikke der var forladte huse på den måde i København :-)
    Det er nogle rigtig gode billeder
    Håber du vil kigge forbi min blog www.annagardel.blogsport.dk

    SvarSlet
  2. Copenhagen Clutter04.10.2012, 00.10

    Tak Anna. Ja, det er fantastisk at falde over sådan nogle steder i København.
    Vi kigger forbi!

    SvarSlet
  3. Hvor er det henne? Det vil jeg meget gerne vide

    SvarSlet
  4. Det ligger ved fuglebakken station op af skinnerne. Mellem fuglebakken st. og nordre fasanvej, på borups alle, men i en baggård. Forsøg at kig ind forskellige steder.

    SvarSlet