søndag den 14. oktober 2012

DYREHAVEN









Jeg elsker dyrehaven. De tre små ord giver jeg altså til et naturområde for tiden. Jeg elsker dig, dyrehave. Nu går den helt i kliché, men det er jo uundgåeligt et åndehul, der gør, at man kan ånde bilos ud og få renset lunger. Det kan handle om at være stille og om, at man bare optager den stilhed, så man kan huske den lidt længere. Det er rart, når man normalt bor et sted, hvor der altid larmer. 
Det er ikke til at se på billederne, men vi var derude i silende regn. Vi gemte os under træer for regnen, og da resten af befolkningen var taget hjem, grundet våde og trætte fødder, var vi der stadig. Derfor kom vi ret tæt på dyrene og det var helt fantastisk. Jeg er ret glad for de billeder, jeg fik taget derude. Har I været der og hvad synes I?  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar