fredag den 5. oktober 2012

TILBAGEBLIK





Jeg har taget lidt billeder i denne uge. Det første billede er fra i tirsdags, hvor jeg var på foto-tur med min veninde på bryggen. Hun er på samme kursus som jeg var på for et år siden og der skal man lave et fotoessay og forskellige små fotoopgaver i løbet af semesteret. 
De to sidste billeder er fra i går, hvor jeg var i Fields med en anden veninde. Jeg elsker simpelthen den stemning, der er, i de storcentre, der er lidt uden for centrum af København. Derudover er der jo altid de lækreste og fineste ting på tilbud, fordi modedyrene ofte ikke bevæger sig så langt ud. Da vi kom ud af Fields var mørket ved at lægge sig og Amagerhimlen lyste guld og fin. Især elsker jeg afspejlingen af glasbygningen på den tomme parkeringsplads, på det sidste billede. 
Jeg laver snarest et blogindlæg om mine Fieldsindkøb - de er mange og GODE! Indtil videre er det nu bare fredag. Jeg er lige kommet hjem fra RUC i regnen. En lang og lidt kedelig skoledag.
Jeg føler dog lidt, at fredag bliver magisk og derfor har jeg glæde i maven over den. 
God fredag, søde læsere. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar