torsdag den 21. juni 2012

MAD PÅ MADKLUBBEN


For et par uger siden var jeg på Madklubben, i Store Kongensgade i København, med min familie. Stedet var så fint, at jeg føler trang til at hylde dem i et indlæg.
Konceptet fungerer sådan, at de hyrer personale efter størrelsen på deres smil og venlighed, og ikke tidligere erfaring. Vi blev derfor overvældet af den gode service og uformelle tone. Menukortet er stykket sammen af en generel menupris og så lidt ekstrapriser, hvis man ønsker store stykker kød eller hummer. Priserne kan ses på hjemmesiden, men er yderst beskedne og jeg ville sagtens kunne finde på at tage derind med en veninde, på trods af mit haltende SU-budget.
Til dessert bestilte jeg uvidende "Alle desserter" og sad pludselig med fire store tallerkener sødt. De billige priser snød, men da desserter alle brillierede i tilstedeværelsen af både sødt, salt, surt og stærkt, gled de hurtigt ned med hjælp fra familien.
Jeg vil altså klart anbefale at man besøger én af Madklubbens seks afdelinger næste gang man smutter forbi København, da det er både pengene, aftenen og sulten værd.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar