fredag den 29. juni 2012

ROSKILDE 2012





Så er det i morgen det går løs. Jeg sætter mig, i morgen tidlig klokken 7.00, i en taxa mod Roskilde Festival 2012. Jeg glæder mig, men er klar over, at udsigterne er regn og derfor har jeg købt den lækre neongule sag på billede 2. Den er tyk, fiskeragtig og det bliver umuligt ikke at genkende mig all over the festival! På billede 1 ses provianten. 42 pakker Cheerios Multi i singlepack. Jeg fik hele kassen fra den lokale (livsvigtige!!) grønthandler nede på gaden. Den kostede kun 20,- og så var der Cheerios det hele året nærmest. Jeg tror, at jeg nøjes med at medbringe 10-12 pakker, da jeg også har købt knækbrød og pesto i massevis. De sidste to billeder viser det, som tørsten slukkes med i 9 dage. Alkohol! Der er godt nok drikkelse til lidt flere end jeg selv, men jeg håber (og regner med) at der er nok af det tyske billige stads.
Grunden til, at jeg forsøger at spare så meget på årets festival, er den efterfølgende interrail. Blot 3 dage efter festivalens slutdato, drager jeg ud i Europa med en veninde. Det bliver den bedste sommer. Hvad skal I lave i sommeren?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar