fredag den 22. juni 2012

ROSKILDE FESTIVALl '12


Billede: Bon Iver//Bruce Springsteen//Cold Specks//Jack White//M83//The Shins
The Cure//Paul Kalkbrenner//First Aid Kit

Så er det snart ved at være Roskilde tid igen. Jeg glæder mig helt vildt! Ovenover er en lille samling af de bands jeg glæder mig allermest til. Er dog en smule ærgerlig over, at mange af de fedeste bands synes at være presset sammen indenfor et meget snævert tidsrum lørdag. Men sådan er der vist mange der har det.

I vores camp kører vi i år noget energitema (både menneskeligt og klima-mæssigt).  Dette går ud på, at vi onsdag holder et kæmpe arrangement/event, hvor folk kan komme forbi vores lejr til en GRATIS mega lækker 3 retters menu, sammensat af campens kok, som arbejder på den økologiske restaurant BioMio. Det er et vildt projekt, men Roskilde Festival har sagt go' for det og stiller en hel masse til rådighed. 
Så kig endelig forbi til en vild middag. Den præcise menu, det præcise tidspunkt og den præcise placering kender jeg ikke endnu, men jeg lover at opdatere, når jeg ved mere.

Skal jeres camp lave noget vildt? Hvilken koncert glæder I jer mest til? Hvad synes I om programmet?

Cecilie




2 kommentarer:

  1. Min camp har ikke engang et tema! Det bliver for nice alligevel.
    Glæder mig til næsten de samme ting som dig, selvom jeg er lidt nede over at Bruce og Bon Iver ligger så tæt i programmet. What is up with that?!

    SvarSlet
  2. Ja, det er lige det. Men ja, mon ikke vi får en fest uanset hvad!

    SvarSlet