fredag den 29. juni 2012

ROSKILDE 2012 #2



Hola Chicas! I får lige endnu et lille "klar til Roskilde"-indlæg inden vi daffer afsted. Som I kan se har jeg pakket det meste af dagen. Puuha. Vores grej endte med at fylde 5 tasker!? Det ER altså bare ikke særlig Roskilde-, 'jeg-pakker-i-en-Fjällräven'-agtigt. Nå pyt, i det mindste ved jeg at jeg noook ikke kommer til at mangle noget. Sådan lige med det samme.
Jeg skal op om 4,5 time og køre med i vores camps fælles lejede 'lig'. Synes det virker lidt uoverskueligt lige nu. Især efter at have snakket med 'ligets' chauffør har konstateret at bilen ikke kan komme under 3000 omdrejninger, dørene kan ikke rigtigt lukkes og den brænder varm hvis man holder for meget for rødt. Såå deeet...
Ej, jeg glæder mig nu overdrevet meget til alt andet end lige turen derud. Håber vi ses til gøjl!

Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar