søndag den 9. september 2012

BYTTEMARKED







Som I nok havde gættet var jeg selvfølgelig til store byttedag i Korsgadehallen i dag, og her får i lige mine tanker omkring det. Det var et super fedt arrangement, og folk havde taget vildt meget lækkert med. Jeg fandt nogle super fine trøjer, kopper og andet godt. Selvom der var mega mange folk, var der et ret godt flow i de ting der kom og gik, så man kunne sagtens have været der hele dagen og være blevet ved med at finde gode ting. Jeg lover snarest at vise min fangst.
Efter byttene fandt vi en hyggelig gård i nærheden med solskin og springvand. Der kunne jeg have siddet endnu, hvis ikke tykke kompendier og stakkevis af opgaver ventede derhjemme. Synes weekenden har været alt for kort. Endnu engang.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar