torsdag den 13. september 2012

HER GEMMER JEG MIG

Mit forsvindingsnummer foregår i dag under dynen. Her vil jeg læse lektier, skrive artikel og få lagt sidste hånd på mit bidrag til kommunikationsplanen. Jeg har så travlt, at billedet kun kunne blive til et photobooth-genereret et af slagsen. Så travlt, at jeg ikke kan komme igang med alle de opgaver. Jeg har nydt solen på altanen med kaffe, lukket solen ind gennem gardinerne og ryddet op, så stemningen er helt klar til skolearbejde. Jeg har iført mig bukser af guld, for at sætte lidt sparkle på dagen og så har jeg dårlig samvittighed, fordi jeg ikke er på RUC, hvor jeg burde være. Jeg skal huske at sætte mig ind i dagens undervisning herhjemme! 
I går legede jeg i photoshop med en ven og vi overvejede, hvordan vi skal gøre karriere og lave virksomhed. Det glæder jeg mig til. Når man er rig og kendt skal man ikke lave lektier. God torsdag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar